J.C. Bloem


Het logo bij de expositie ‘Bloem in Overijssel’ laat een kroontjespen zien die bestaat uit de letters J - C. Deze letters refereren naar de naam van de dichter. De kleur is gekozen om een wat jongere doelgroep naar de expositie krijgen.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultuur

_____________________________________

Maandagskinderen


De theatergroep Maandagskinderen is een toneelgezelschap uit Deventer. Het logo is gebaseerd op de klassieke maskers ; ‘Jantje lacht Jantje huilt’. Er is gekozen voor een vrolijke kleur die het toneelspelen met zich meebrengt.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultuur

_____________________________________

De Buze


Dit logo herbergt veel symboliek. De golf maakt een knipoog naar het verleden. Vroeger was het gebouw een zwembad. Nu staat het voor beweging en energie. De zonnestralen staan symbool voor de artiesten die wekelijks hun kunsten vertonen en als ster worden ontvangen.

___________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultuur

_____________________________________

Earmo


Earmo ontwikkelt gehoorbescherming op maat. Het logo laat een oorschelp zien. Deze schelp maakt gebruik van bescherming. Hierdoor kan er geen beschadiging ontstaan. Er is gebruik gemaakt van frisse kleuren.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Detailhandel

_____________________________________

Beatjunkiez


Deze organisatie opereert in de dancescene.

Het logo laat alle aspecten uit ‘de scene’ zien. Ze heeft de vorm van een LP. De koptelefoon laat een ‘beatline’ door zich heen vloeien en op de LP is een ‘soundwave’ te zien.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Leisure

_____________________________________

Ornamus Optiek


Voor Ornamus Optiek te Amsterdam ontwikkelde Studioivo een logo dat luxe en vertrouwen uitstraalt. Het degelijke vierkant laat de letter O zien. Er is gekozen voor luxe kleuren; paars en goud. Ornamus is te vinden in de Ferdinand Bolstraat te Amsterdam.

_______________________________________

Discipline

Logo


Sector

Detailhandel

_______________________________________

Ferdinand Bolstraat


Het paars rode logo van de Ondernemersvereniging Ferdinand Bolstraat laat een afbeelding zien van de kunstschilder. De reeds bestaande kleuren van de vereniging komen terug in het logo. _____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Retail

_____________________________________

Schimmen op het gordijn


Het logo voor de educatieve tentoonstelling ‘Schimmen op het gordijn’ ( Historisch Centrum Overijssel ), laat een Zwolse vlag zien. Aan de rechterkant een symbool voor de onderduikers,die geen geluid mochten maken.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultureel

_____________________________________

Copyright  c  Studioivo 2013                                                                                                                                                                                                                                                            

grafisch ontwerp door studioivo           Update:                  Wat doen we:                Opdrachtgevers:                    Studio:                    Extra:                          Home// overzicht

De Banier


Ontwikkeling Logo voor De Banier in opdracht van  BuroBraak te Amsterdam. Het logo is gebaseerd op een scheepstelegraaf in de stuurhut van een oud vrachtschip.De Banier is het eerste theaterverzamelgebouw in Rotterdam, dat onderdak biedt aan theatergroepen

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultuur

_____________________________________

Poolcentum Vegas


Vegas Poolcentrum te Zwolle gaf de opdracht voor een nieuw logo. Er is gekozen voor een logo dat de sfeer van Las Vegas doet oproepen. Alle elementen van het poolspel komen terug in het logo; de ballen, de driehoek, en de keu’s.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Horeca

_____________________________________

Europese Unie


Pitch EU-logo voor biologische producten. De logo's van de EU-lidstaten worden gebruikt om de herkenbaarheid van biologische voeding en drank te vergroten. Het is een aanvulling op de informatie die op het etiket staat.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Overheid

_____________________________________

WPGjong


WPGjong organiseert bijeenkomsten voor jonge collega’s. Het logo dat door ons is ontwikkeld laat een frisse kleur zien. De bladzijden staan voor het uitgeef vak en het blaadje geeft de jonge kant van de organisatie weer.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Uitgeverij

_____________________________________

Jeroen Kneijber


Kunstenaar en fotograaf Jeroen Kneijber  combineert vrije opdrachten met freelance werk.  Dhr. Kneijber wilde een opvallend beeldmerk. De knijper is een bijnaam die terugkomt in het logo.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Kunst

_____________________________________

Popfront


Het Popfront ( stichting zwols popfront ) te Zwolle is een poppodium waar ruimte is voor beginnende bands.  In samenwerking met G.van der Meij ontwikkelde studioivo een nieuw logo met bijpassende huisstijl.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

Cultuur

_____________________________________

Passion4Talent


De kracht van Passion4 Talent komt voort uit het werk van Jim Collins. Zijn methode is ontwikkeld uit onderzoek onder honderden bedrijven (MKB), die zich onderscheidden van anderen door explosieve groei.

_____________________________________

Discipline

Logo


Sector

MKB

_____________________________________